Google před nedávnem představil další službu - Google Hotpot. Jedná se o hodnotící a lokační službu, která je propojená s vaším profilem (Google účtem), s vašimi přáteli v Google Latitude a hlavně se službou Google Places. Prakticky jde o hodnocení vámi navštívených podniků (restaurací, hotelů...), jejich doporučení přátelům či uložení do seznamu vámi oblíbených. Jaké má tato služba výhody?
Tak za prvé je to další forma personalizace vyhledávání. Google vám totiž podle oblíbených podniků dokáže napříště najít nejlépe vyhovující podnik nebo ubytování v okolí. Druhou a podle mě podstatně zajímavější funkci přináší Google Hotpot spolu s Google Places pro vložené firemní objekty. Pokud totiž máte ověřený zápis v Google Places, může se vaše firma zobrazovat v places snippetu (firemní záznamy u mapky ve výsledcích vyhledávání). Takto Google nabízí výsledky lokačně specifikovaného dotazu.
To, ač se to na první pohled nemusí zdát zajímavé, může ve skutečnosti generovat poměrně velkou návštěvnost. Je to vlastně další forma toho, jak zvýraznit váš záznam oproti konkurenci a to se například v hotelovém segmentu náramně hodí!
Jak to tedy funguje a jak se může vaše firma v tomto snippetu zobrazovat? Začněte tím, že ji do Google Places přidáte a ověříte ji. Tím, že svou firmu do tohoto "adresáře" vložíte ještě ale vůbec neznamená, že se v snippetu začne zobrazovat. Tam je totiž místo jen pro několik nejrelevantnějších a nejoblíbenějších objektů.
Pokud v této společnosti vyvolených váš záznam není, nezoufejte, dá se s tím jistě něco dělat :)
Jak jsem psal výše, je velice důležité, aby byl záznam ověřen. Dále musí být zadané údaje přesné a hlavně pravdivé - musí tedy odpovídat záznamům na webu samotném. S názvem či popisem můžete zkusit manipulovat a zvýšit tak relevanci k hledanému výrazu. Nebojte se tedy experimentovat!
Co má jistě nezpochybnitelnou váhu je počet a hlavně kvalita hodnocení subjektu. A to nejen v Google Places ale i na jiných (katalogových) serverech. (booking.com, travelguide.cz, holidaycheck.de...) Právě z mnoha takových si Google přebírá data. Dejte o své firmě vědět na podobných portálech. Většinou to jistě nebude problém a kromě času vás to nemusí stát ani korunu.
Snažte se sbírat ty nejlepší reference. Toho však dosáhnete jen tím, že budete dobří nebo lépe - nejlepší i v offline světě! Nezapomínejte na základní definici: Náš zákazník, náš pán! :)
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Co se tu také čte?
-
Tak bych asi v jednoduchosti shrnul o čem je aplikace na které téměř půl roku (když nepočítám analýzu, návrhy apod.) usilovně pracujeme. P...
-
Dalším z mnoha způsobů jak propagovat začínající projekt jsou katalogy , agregační služby a "pseudo" PR weby . O těchto možnostec...
-
K dnešnímu dni jsem se rozhodl vypnout Projectial . Dlouho jsem zvažoval zda službu tlačit dál nebo se od ní odstřihnout. Z důvodu absolut...

Žádné komentáře:
Okomentovat
Máte k tomu něco? Napište to...