(nejen) web marketing v praxi...

úterý 25. ledna 2011

Jak v Google Analytics zobrazit hledané výrazy odeslané na webu metodou POST?

Máte na webu vyhledávací formulář? Odesíláte ho (z nějakého důvodu) metodou POST a chcete v Google Analytics zobrazovat hledané výrazy? Můžete použít následující konstrukci, která bude suplovat data ze záložky GA "Hledání na stránkách".

úterý 11. ledna 2011

Český národ závistivců a mantra věcí zdarma

Dnes jsem byl na promítání nového snímku Gulliverovy cesty - pominu, že film byl tragický. Rozčarování však přišlo ještě dříve než film začal. A to u vstupu, kde se obvykle rozdává vytištěná synopse. Tentokrát se k tištěnému materiálu rozdával i stolní kalendář. Obyčejný papírový stolní kalendář s motivy filmu.

Nechápal jsem co se kolem mě děje. Lidé (?novináři?) jakoby zapomněli proč přišli... Šlo pouze a jen o ten kalendář! Přeci, proč ho tam nechat a nevzít si ho, zvláště, když ti před ním si ho také vyžádali. Ach jo, kde se to v nás stále bere? Proč máme potřebu nutně mít to co všichni ostatní? Hlavně když je to zadarmo, že! Rád bych viděl tu frontu, kdyby si za kalendář účtovali dvacet korun!

středa 5. ledna 2011

Soutěžní weby, zákazníci nebo jen šetřílci?

Další finančně nenáročnou formou propagace webového projektu jsou jistě soutěže a jejich prezentace na soutěžních webech. Těch je podobně jako nejrůznějších katalogů spousta. Jen některé jsou však aktivní a vyplatí se na nich soutěž prezentovat.