(nejen) web marketing v praxi...

středa 25. ledna 2012

Je český Twitter připravený na "word of mouth" reklamu?

Není! Ne, to by bylo příliš jednoduché shrnutí. Stále věřím, že je, i když prvních pár dnů od spuštění platformy PayForTweet mě přesvědčuje o opaku.

PayForTweet.com, platformu pro nákup "reklamních" tweetů jsem dělal ze 3. důvodů. Tím prvním bylo, otestovat si, zda je česká a slovenská Twitter scéna dost velká na to, aby zde mohla podobná služba (úspěšně) fungovat. 2. důvodem bylo, že jsem si chtěl vyzkoušet implementaci Twitter API do vlastní aplikace. A třetím a ,avšak důležitým, důvodem bylo, dokázat si, že jsem schopen během pár týdnů vytvořit "funkční" aplikaci, která má jasný business model a dává smysl (alespoň mně).

středa 18. ledna 2012

Odmítl jsem práci snů...

Už nějaký ten pátek dělám sám na sebe/sobě a vlastních projektech. V průběhu prosince jsem zahlédl pracovní nabídku ušitou mě na míru. Marketin Journal hledal redaktora a mě napadlo, že podobná pozice by mohla být přesně to, co by se mi líbilo a co by mě zase posunulo trochu dál od rutinní práce, kterou jsem poslední dobu dělal.